شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

وداع با شهدای گمنام

      این روزها شیراز میزبان شهدای گمنام دفاع مقدس است. شهدایی که پیروزمندانه در عملیات های مختلف شرکت کرده و برای دفاع از میهن اسلامی از هیچ کوششی دریغ نورزیده و امروزه پس از سال ها آن هم گمنام  تشییع می شو.ند تا در انتها جایی از این سرزمین در بستر خاک آرام بگیرند. کاش آن ها هم این چند سال زنده دنیایی بودند و شکنجه های روحی و روانی ما را می دیدند و شاید تاب مقاومت نمی آوردند. آن ها خوب می دانند که جبهه های هشت ساله ی دفاع مقدس قطعه ای از سرزمین ایران عزیز است که زمانش، مکانش، هوایش و همه چیزش رنگ و بوی خاصی داشت. آن جا شهامت، دلیری، صداقت، کرامت، یک رنگی، صفا و صمیمیت موج می زد. زیباترین جلوه های آن روز  گمنام ماندن است که برخی شهدای ما در این جرگه هم خوب درخشیدند. گمنامی شاید مدال افتخاری است که هر شهیدی به گردن نداشته باشد.  

     امشب مسجد جامع شهرک سعدی شیراز  افتخار دارد تا لحظاتی بعد از نماز مغرب و عشا میزبان شهدای گمنام باشد.  امیدواریم امشب سعادت حضور داشته باشیم و بوی شهدا را در فضای معنوی شهرک سعدی شبراز احساس کنیم.

 

 

 

 

 

یادشان همواره گرامی باد  

دریافت عکس ها از شیرازه

نظرات 2 + ارسال نظر
نبی الله محمد صالحی چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 http://darbandsar88.blogfa.com/

با سلام و دعای خیر

یادت بماند تو یادگا ر روزهائی هستی که نه فراموش

میشود و نه تکرار به خاطر این فداکاریهایتان در دروان دفاع

مقدس برایتان سر تعظیم فرود می آورم هفته دفاع مقدس

مبارک باد التماس دعای خیر

محمدهادی شنبه 9 دی‌ماه سال 1396 ساعت 21:32

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد