شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

بِرارونِت بَمیرِه شاهِ خائن

                                       بیست و دو بهمن ماه یوم الله یوم الله 

                                               بِرارونِت بَمیرِه شاهِ خائن

                                             چی اِر بکوشتی اَمِنی بِرارَه  

این شُعارَه هیچوخ از یادُم نَشونَه. مجید خان که الاون یه زره اون وری ساز زنده، اوایل انقلاب با یه کلاه نمدی یو یه الخلقی که نئومه از کوجه بیارده با یه دسه از میگونیون راه کته بورده تهرون و تظاهراتی دله شرکت هاکرده. وقتی شعار دایه، گته: برارونت بمیره شاهه خائن چی اِر بکوشتی امنی براره". من نومه فشار اقتصادی، بیکاری، گرونی، و هر چی که باعث نگرونی مردوم بونه وجود ندارنه، همه ی ایناهان وجود دارنه و هیچ ربطی به اساس انقلاب ندارنه. شما اگه دقت هاکنین ویندنی که همین مردوم در طول سال، از خیلی مسائل نگروننه و عذاب ویندنه که اینه به خاطر تحریم آمریکا و دیگر متحدونش هسه، اما همین مردوم وقتی که راهپیمایی بونه، همشون شرکت کندننه. انقلاب اما در تاریخ نمونه و نسبت به تمومی انقلاب هایی که در تاریخ وجود داشته سرآمد و با قامتی بلند، سرافراز و جاوید هسایه. هیچ ایرونی باشعور و آزاده وجود ندارنه که از امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ناراضی بوئه. چون اوناهان واقعاً برای انقلاب و جمهوری اسلامی ایرون زحمت بکشینه. اگه اوناهان نیی بان، امروزه یا در چنگال آمریکا دییمی و یا در چنگال یه کشور دیئری که از آمریکا دی بدتر بیه. امروزه این افتخارِ دارمی که رهبری امنی سر دره که خودش یک عالم، فقیه، و زخم بخورد ستمشاهی هسه. امروزه کسی دی اَر برای شاه و شاهنشاهی تره خورد نکنده. اگه مشکلاتی دی در مملکت وجود دارنه، باید با دس من و تو حل بوو. در انتخابات سعی هاکنیم به جای حاشیه بوردن، به اصل قضیه فکر هاکنیم و یه نفری ره برای رییس جمهوری انتخاب هاکنیم تا شاید راه حل بهتری برای رفع مشکلات داره. پس هیچکس با اصل انقلاب مخالف نیه. همه انقلاب و امام و شهداشونه دوس دارننه و به عشق اوناهان امشو با صدای بلند تکبیر گننه و فردا در راهپیمایی شرکت کندنه.

یاد امام شهدا رِ یاد کُمی. یاد شهدای انقلاب رِ یاد کُمی. یاد شهید احمد رجبی اولین شهید میگون دی رِ یاد کُمی. مردم میگون و رودبارقصران افتخار کندننه که از اول در تمامی صحنه های انقلاب دیینه. امومه بیشترین شهید رِ در انقلاب و دفاع مقدس اهداء هاکرده.

یاد 57 بخیر

  

 

یاد امام و شهدا بخیر

 

دهه ی فجر مبارک باد  

 

یاد آن روزهای خون و دود و آتش بخیر 

 

 

 

یاد شهدای انقلاب بخیر  

 

  

شهدای شهرک سعدی شیراز   

 

 

دهه ی فجر گرامی باد

آغاز دهه ی فجر بر فجر آفرینان انقلاب اسلامی ایران گرامی باد  

 

**********************************

یاد امام خمینی (ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران گرامی باد  

 

**********************************

یاد شهدای گرانسنگ انقلاب اسلامی ایران گرامی باد 

 

********************************** 

 

یاد تمام مستضعفانی که با لبیک پیر مرادشان پاشنه های پوسیده ی خودشان را ور می کشیدند و پا به صحنه های تظاهرات می گذاشتند گرامی باد 

 

********************************** 

یاد اخلاص و خلوص نیت و صفای درون و های هوی آن دوران گرامی باد 

 

********************************** 

اصلاً یاد شهدا و جانبازان بخیر 

  

 

یاد شعارهایی همچون توپ تانک مسلسل دیگر اثر ندارد بخیر  

وای اگر خمینی حکم جهادم دهد 

 

 

ملت چرا نشستین ایران شده فلسطین  

 

  

مرگ بر شاه

 

میلاد رسول خاتم(ص) و امام جعفر صادق (ع) مبارک باد

 

                                   چه غم دیوار امت را که دارد چون تو پشتیبان

                                چه باک از موج بحر آن را که باشد نوح کشتیبان

                                        بلغ العلی به کماله کشف دجا به جماله

                                        حسنت جمیع خصاله صلو علیه و آله 

 

شاید یکى از پراختلاف‏ترین مسایل تاریخ زندگانى حضرت محمد (ص) اختلاف موجود در تاریخ ولادت آن بزرگوار باشد که اگر کسى بخواهد همه اقوال را در این باره جمع‏آورى کند به بیش از بیست قول مى‏رسد.

عموم سیره نویسان اتفاق دارند که،تولد پیامبر گرامى در عام الفیل،در سال 570 میلادى بوده است.زیرا آن حضرت به طور قطع،در سال 632 میلادى درگذشته است،و سن مبارک او 62 تا 63 بوده است.بنابراین،ولادت او در حدود 570 میلادى خواهد بود.

اکثر محدثان و مورخان بر این قول اتفاق دارند که تولد رسول اعظم،در ماه ‏«ربیع الاول‏» بوده،ولى در روز تولد او اختلاف دارند.معروف میان محدثان شیعه اینست که آن حضرت،در هفدهم ماه ربیع الاول،روز جمعه،پس از طلوع فجر چشم به دنیا گشود،و مشهور میان اهل تسنن اینست که ولادت آن حضرت،در روز دوشنبه دوازدهم همان ماه اتفاق افتاده است.  

جعفر سبحانى  

ولادت امام صادق (ع)

امام جعفر صادق، امام ششم شیعیان، در هفدهم ربیع الاول سال 83 هجری قمری در مدینه متولد گردید. کنیه ایشان ابو عبدالله و لقبشان صادق می باشد. پدر ارجمندشان امام باقر و مادرش ام فروة است. رسول خدا سالها قبل ولادت آن حضرت را خبر داده و فرموده بود نام او را صادق بگذارید، زیرا از فرزندان او کسی است که همنام اوست، اما دروغ می گوید «جعفر کذّاب».