شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

تشییع و تدفین شهید محمد جواد فهندژ سعدی

مراسم تشییع و تدفین شهید حاج محمد جواد فهندژ سعدی (حسین دوست) امروز دوشنبه سوم شهریور ماه در گلزار شهدای شهرک سعدی برگزار شد. در مراسم  تشییع پیکر پاک شهید جمعیت زیادی از مردم شهرک سعدی و شیراز حضورداشتند. این شهید بزرگوار نشان داد که درِ شهادت بسته نشده و تا ظلم و ظالمی در جهان وجود دارد تن های ما آماده آماج گلوله ها است. امروز با توجه به مشکل کرونای منحوس و با رعایت امور بهداشتی، مردم مومن و فهیم شهرک سعدی، به همراه اقشار مختلف مردمی که از اطراف و اکناف آمده بودند و همچنین تقارن این تشییع با چهارمین روز ماه عزای حسینی، از ابتدای دهانه ی تونل تا گلزار شهدا مردم به عزاداری پرداخته و این شهید را با احترام تشییع نمودند.  مراسم نماز هم به امامت حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا توفیق زاده انجام شد و در جوار شهدای شهرک سعدی به خاک سپرده شد.

پیکر شهید مدافع امنیت در شیراز تشییع شد        

شهید  از پاسداران مهندسی و پدافند غیرعامل لشکر عملیاتی ۱۹ فجر فارس بود، یکم شهریورماه ۹۹ در راستای برقراری نظم و امنیت در جنوب شرق کشور منطقه عمومی سراوان در استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
آیین تشییع پیکر پاک شهید محمد جواد حسین دوست با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در محله سعدی شیراز برگزار شد و شرکت‌کنندگان در این مراسم با قرائت زیارت عاشورا و نوحه خوانی، یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.

روحش شاد

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد