شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

دعای ویژه ندبه این هفته شهرک سعدی شیراز

این هفته به مناسبت سالگرد زنده یاد حاج عزت ا... فهندژ سعدی از اعضای شورای شهر و فرمانده پایگاه شهید عرشی مراسم دعای ندبه در حسینیه دارالرحمه شهرک سعدی برگزار شد. سالن مملو از جمعیت بود و زیارت عاشورا و دعای روحبخش ندبه در کنار مزار شهدا و اموات روح تازه ای به حضار مجلس داده بود. دعا کردیم برای همه اموات، آنانی که در زیر خروارها خاک آرمیده اند و دستی بر دعاهای ما دارند. آنانی که کشتند و ما بهره می بریم. یکی از کشته های آنان همین حضور فیزیکی و معنوی ما در اینچنین مراسم است. آنان زمانی دستان ما را گرفتند و به چنین مجالسی بردند؛ در چنین مجالسی ما را تربیت کردند و چگونه زیستن را به ما یاد داده اند. امروزه این از وظایف ماست که برای شادی روح آنان فاتحه ای قرائت کنیم. به ویژه زنده یاد حاج عزت ا... فهندژ سعدی که روحش شاد و یادش گرامی باد. امروز دعا کردیم به همه مریضانی که التماس دعا داشتند و در بستر بیماری گرفتارند. امروز دعا کردیم برای همه جوانان که عاقبتشان ختم به خیر باشد. دعا برای سلامتی تمام کسانی که به این مملکت و اسلام خدمت می کنند و همچنین دعا برای پایداری و سلامت رهبرمان سید علی خامنه ای ورد زبانمان بود. امروز دعای ویژه کردیم به فرج آقا و مولایمان حضرت بقیه ا.. الاعظم امام زمان (عج) که هر چه زودتر فرجش حاصل و چشمان گنهکار ما به دیدارش منور شود.

                                     امید است مورد لطف خداوند قرار بگیرد

                                                       انشاءالله

کاندید مجدد و چند باره نشان از عطش خدمت یا تشنگی قدرت است!

برخی از افراد عادت دارند که اگر صدبار هم رای نیاورند باز کاندید بشوند. من از طرف آن ها شرمسار می شوم، نمی دانم آن ها چطور باز در صف انتظار می ایستند. اگر مردم می خواستند همان بار اول یا دوم رای می دادند. شاید در فکر این باشند که رای مردم تغییر جهت خواهد داد. البته این امر در کشور ما بی سابقه نیست. روزگاری در میادین تهران شعار درود بر مصدق می دادند و عصر همان روز افرادی شعار مرگ را یدک می کشیدند.

برخی از افراد هم عادت دارند دو باره و یا چند باره کاندید بشوند؛ انگاری همان پست و مقام میراث خانوادگی ایشان و یا چنان در عطش خدمت می سوزند که نبایستی دیگران از این فیض عظمی بهره مند بشوند. برای مثال اگر ترقیات پیشرفته و سرعت عملی در تهران مشاهده می شود، همه آن از مدیریت بی عیب و نقص مدیران کلان شهری مثل تهران نیست و نخواهد بود؛ چرا که بودجه های هنگفتی که در تهران مصرف می شود، اگر به هر کور و کچل هم بدهند می تواند آن همه ولخرجی ها را انجام بدهد. اگر راست می گویند بیایند مدیر یکی از شهرهای کوچکتر از تهران بشوند و خودشان را برای مدیریت شهری محک بزنند. مثلاً انتقال گاز به رودبارقصران در جوار پایتخت به بیش از ده سال به طول انجامید و تازه شاهد برافروختن شعله آن در میدان فشم شدیم، و یا بین الحرمین شیراز و یا باغات قصرالدشت یکی از برنامه های دراز مدتی است که هنوز به اتمام نرسیده است. یادش بخیر یکی از اعضای شورای محلی در ابتدای انقلاب در جلسه ای به اعضای دیگر می گفت: اصلاً اگر خدمت است بگذارید دیگران هم پا به عرصه ظهور گذاشته و خودشان را نشان بدهند و خدمت کنند، و اگر دزدی، رشوه، قدرت و ... هم هست بگذار دیگران هم از این فیض ناصواب بهره ببرند.

آمار تلفات زلزله در سراوان به یک کشته و 5 زخمی رسید

معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طبق آخرین آمار وقوع زلزله در سیستان و بلوچستان منجر به کشته شدن یک زن و مجروح شدن 5 نفر از شهروندان سراوانی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر محمود میری گفت: وقوع زلزله در این شهرستان موجب کشته شدن یک زن بر اثر ریزش کوه در سراوان شد.

وی با اشاره به مجروح شدن پنج نفر در زمین لرزه سراوان افزود: متاسفانه عصر امروز یکی از بانوان سراوانی با نام «مکه مزارهی» حین جمع آوری گیاهان دارویی به دلیل شدت جراحات وارده بر اثر ریزش کوه جان خود را از دست داد.

وی اظهار داشت: تاکنون گزارش دیگری مبنی بر تلفات جانی و یا مصدومیت به غیر از آمار یاد شده به استانداری و ستاد حوادث و بحران استانداری ارسال نشده است.

همچنین با توجه به ادامه پس لرزه ها در استان سیستان و بلوچستان امدادگران از مردم می خواهند سازه های غیر مقاوم را ترک کنند و در اردوگاههای اسکان موقت حضور یابند.