شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

چه کسی یاید کلید دار استان فارس باشد؟

چه کسی باید کلید دار استان فارس باشد؟

*به نظر من کسی که شجاعتی در حد حضرت احمد بن موسی (ع) داشته باشد. به سرعت و با دقت و شجاعت بتواند در مسایل حساس وارد و تصمیم قاطع بگیرد. اصلا در مسئله ی  انتخاب  زمین مسکن مهر شیراز که کارکنان و کارمندان و فرهنگیان و در یک جمله محرومان را به لپویی رسانده این از تصمیمات غیر قابل دفاع و به قول شیرازی ها عند الله ضعف و سستی است.  

* باید کسی باشد که به دور از جنجال های سیاسی و غیره بتواند آن چه در خور شهر و شهروندان، روستا و روستائیان و در یک کلمه در خور مردم فهیم استان فارس است انجام وظیفه نماید. 

* حضرت امام خمینی (ره) با آن مقام و منزلتش فرمودند: که من خدمتگزار مردم هستم، استاندار فارس باید کسی باشد که خدمتگزار خوبی باشد. 

* استاندار فارس باید دیانتش در حد شاهچراغ (ع) انقلابی بودنش چون شهید دستغیب و معرفتش در حد سعدی و حافظ باشد.  غیر از نادر شاه که جنگ امانش را بریده بود و وقت سازندگی نداشت و افرادی همچون ذوالقدر حاکم فارس که مقبره ی سعدی را تخریب کرد همه ی حاکمان فارس چه خوب و چه بد دستی هم در سازندگی داشتند. عضدالدوله ی دیلمی و کریم خان زند نمونه ی بارز این سازندگی ها هستند که استاندار فارس هم باید به سرعت باد و به لطافت نسیم و دقتی چون پرگار این سازندگی ها را ادامه بدهد.

 

 و و و و  شما چه نظری دارید؟

نظرات 1 + ارسال نظر
فرشته دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 http://chargetak.1000charge.com/

درود بر بچه شیراز با اینهمه غیرت
منم موافقم ، در واقع هیچ چیزی نباید فدای چیزای دیگه بشه ، هر چیزی سرجاش باید باشد .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد