شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

نظر کسانی که به خیابان پاستور نظر دارند

image
معاون اول ریاست جمهوری در دولت خاتمی فعالیت ستاد انتخاباتی‌اش را حول محور منشور اخلاقی دانست و گفت: ما در ستاد انتخاباتی منشور اخلاق انتخاباتی را تهیه کردیم و تاکید کرده‌ایم هدفمان اصلاح طلبانه است یعنی می‌خواهیم دولتی مستقر شود که ماموریتش اصلاح مستمر امور کشور در راستای پیشرفت و توسعه پایدار باشد.

image
سعید جلیلی، نامزد یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری ایران ساختار اداری کنونی کشور را بی‌فایده و ضعیف خوانده و آن را مورد انتقاد قرار داده است.

image
علی‌اکبر ولایتی، نامزد یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری ایران ضمن انتقاد از نرخ بالای تورم در کشور می‌گوید گرانی روز افزون قابل قبول نیست.

image
نظرسنجی سایت حسن روحانی: از بین کاندیداهای تأیید شده ، کدام یک نسبت به دیگران بهتر است؟ حسن روحانی

image
محسن رضایی: احساس خطری که از ناحیه اقتصاد کردم من را به این وادی کشاند. در غیر این صورت هم رشته تحصیلی اصلی بنده پیش از انقلاب مکانیک بوده و هم تجربه طولانی که در موضوعات نظامی و سیاسی داشتم مسیر دیگری داشت.

image
قالیباف: باز کردن درهای دانشگاه برای دهک‌های پایینی جامعه، مقدمه‌ای خواهد شد برای تزریق یک روح تازه در مسیر علمی و مدیریتی کشور. تاریخ نشان داده که بسیاری از مفاخر ایران از همین طبقات مستضعف جامعه بوده‌اند، اما حالا که درهای دانشگاه را به روی این افراد بسته‌ایم، اساس فرصت بروز استعداد را از آنها گرفته‌ایم.

image
وزیر پیشین پست و تلگراف: من معتقدم که 55 میلیون نفر به من رأی می‌دهند. تمام مردم موافق این هستند که دولتی روی کار بیاید که تورم نداشته باشد. من با دولت غیر متورم موافق هستم.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد