شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

تشییع پیکر شهدای گمنام مراسم عزای فاطمیه در شیراز رنگ و بوی دی

امام جمعه شهرک های غرب شیراز گفت: امسال در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به برکت وجود شهد ای گمنام، عزای فاطمیه در شهر شیراز رنگ و بوی دیگری گرفت و صحنه عاشورای فاطمی را شاهد بودیم.

حجت الاسلام مجدالدین تجرد عصر یکشنبه در حاشیه آیین تشییع و تدفین شهید گمنام در شهرک گلستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهیدان از تمام هستی خود در دنیا گذشتند و نزد خدا جایگاه بالایی دارند.

وی بیان کرد: شهید گمنام، نزد ما گمنام است و در آسمان ها و نزد پروردگارش خوشنام، بلند مرتبه و در عرش است.

تجرد اظهارداشت: مردم شهرک گلستان و شهرک های غرب شیراز ارزش وجود شهید را به خوبی درک کرده اند و در مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار صحنه های ماندگاری را خلق کردند.

وی اضافه کرد: از امروز شهرک های غرب شیراز رنگ و بوی دیگری دارد زیرا معطر به بوی شهید است و مفتخریم که شهرک های غرب شیراز به ویژه شهرک گلستان به وجود یک انسان ایثارگر که تمام هستی خود را فدای انقلاب کرده متبرک شده است.

تجرد ادامه داد: وجود شهید در شهرک گلستان مسوولیت مردم شهرک های غرب شیراز را بیشتر می کند تا اعمال، رفتار و تفکر شهید را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم که امیدواریم رهرو خوبی برای این شهید باشیم.

پیکر یک شهید گمنام با پرچم سرخ گنبد حضرت ابوالفضل(ع) تشییع و در بوستان شهدای گمنام شهرک گلستان تدفین شد.
               
مراسم تشییع این شهید عزیز به همراه پیکرهای مطهرچهار شهید گمنام دیگر ساعت 9:30 روز یکشنبه(25فروردین ماه) همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از حرم مطهر احمد بن موسی (ع) تشییع و ساعت 11 صبح در جمع عزاداران فاطمی از ابتدای شهرک گلستان جنب سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز آغاز و سپس در محل بوستان شهدای گمنام شهرک گلستان به خاک سپرده شد.

در این آیین بیش از 10 هزار نفر از امت شهید پرور، خانواده معظم شهدا ، رزمندگان ، آزادگان ، روحانیت معظم ، دانشگاهیان و دانش آموزان ، اصناف و بازاریان، روحانیون و سایر اقشار شرکت کردند. 

نرداشت از خبرگزاری

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد