شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

السلام علیک یا رسول الله،

السلام علیک یا رسول الله، یا نبی الله، یا خاتم النبیین، ای برترین انسان تا همه ی تاریخ، چگونه مرگ تو را به سوگ بنشینم، به چه زبان باید رحلت جانسوزت را تسلیت بگوییم.

اصلاٌ تو نمرده ای و تا ابد زنده خواهی بود. تو با اخلاقت تو با رفتارت تو با اندیشه و افکارت به جامعه روح تازه ای دمیده ای. ای وای بر آن کسی که تو را بشناسد و یک گام از تو غافل شود. بریده باد دو دست ابو لهب، کور باد دو چشم ابو جهل، کر باد نژاد ابو سفیانی!

در دایره ی نگاه تو شور است و غوغا، رمز است و اسرار، مرگت همچون تولد و تولدت همچون مرگ است. ای بزرگ مرد همه ی بشریت، چه مدبرانه انتخاب شدی و چه ماهرانه ریسمان اتصال زمین و آسمان شدی.

زنده باد کوثر! زنده باد انا اعطیناک الکوثر فصل لربک وانحر ... جان طریقت همین جاست. لعل حقیقت همین جاست. کوثر مظلوم که به همراه همسر مظلومش دوازده ستاره ی امامت و ولایت را شالوده ی بشریت قرار داد تا ما را از گمراهی نجات بخشند. حضرات معصومین (ع) هر کدام به ما آموختند که چگونه تابع کتاب خدا و اهلبیت (ع) باشیم.

امروز علاوه بر داغدار رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) داغدار دو تن از امامان معصون هم هستیم. حضرت امام حسن (ع) و حضرت امام رضا (ع) که هر کدام از این بزرگواران مسموم زهر جفا شده اند. یا امامان معصوم من هم می توانم از دور روبروی شما بایستم و از دور عرض ادب کنم.

السلام علیک یا رسول الله

السلام علیک یا حسن بن علی (ع)

السلام علیک یا ثامن الحجج یا غریب الغربا یا معین الضعفا یا امام رضا (ع)

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد