شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

توهین و گستاخی به پیامبران تازگی ندارد!!!!!

توهین به پیامبران مخصوصاً پیامبران عظیم الشان سابقه ای به قدمت پیامبران دارد. توهین به حضرت ابراهیم (ع) و در انتها آتشی که برای سوختنش مهیا می شود! توهین به حضرت نوح (ع) و کشتی که بار امانت خداوند را به ساحل نجات رسانید! توهین به حضرت عیسی (ع) که به صلیب کشاندن او آخرین آنان بود! توهین به حضرت موسی (ع) خود حکایتی هفتاد من کاغذ دارد! جالب توجه در این است که بیشترین توهین به حضرت موسی (ع) از طرف امتش انجام شده است. گوساله سامری همان و هفتاد من کاغذ خوانده و ناخوانده همان!!!!! به پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد رسول الله که درود و صلوات خدا بر او و اهلبیت راستینش باد، بارها و بارها در طول حیات و همچنین در مماتش توهین شده است. جالب توجه در این است که در حیاتش هم بیشتر توهین ها از جانب یهودیان مدینه و اطراف بوده است. جنگ خندق نمونه بارز این عداوتها است. محاصره اقتصادی، کشتار یاران پیامبر، شعب ابی طالب، هجرت به حبشه، هجرت به مدینه همه و همه برای توهین به پیامبر و یاران او بوده است. بعد از قدرت گرفتن پیامبر و توسعه دین اسلام کافران و در راس آنها یهودیان و نصرانی های مکه و مدینه از هیچ توهین و آزار و اذیتی دست بردار نبودند. جنگ های صلیبی در چند قرن گذشته و در انتها تشکیل غده ی سرطانی به نام اسراییل همه قد علم کرده بودند تا به نوعی ریشه اسلام و مسلمین را بخشکانند که به لطف حق این کار میسر نشد و میسر شدنی هم نیست که خدا حافظ حق و دشمن ظالمان هست. و مکرو و مکرالله والله خیر الماکرین .  

از آن روزی که آن مردک سیبیلوی به ظاهر شیطان مانندی که خود را روحانی کلیسایی خالی از سکنه می داندُ اقدام به آتش زدن قرآن نمود و تا قبل از آن که سلمان رشدی مرتد افسانه هایی برای اسلام و مسلمین نوشت همه و همه شاید یک بازی سیاسی است که یک سر این طناب خیمه شب بازی به دست اربابان صییونیست و آمریکایی و اروپایی است .

فیلم سینمایی توهین به پیامبر نه اولینش هست و نه می توان ادعا کرد که آخرینش هم باشد، اما این از بی شرمی و جسارت سازندگان این نوع ابزارهای توهین به عقاید یک امتی بزرگ چون اسلام است که بیشتر توصیه ی پیامبر این امت به درستی و برادری و برابری است. مطمئن هستم که سازندگان و حمایت کنندگان این فیلم به سزای اعمالشان خواهند رسید که در این مورد جای هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد. اما این انتظار بیهوده ای نیست که دولتهای اسلامی دست از حمایت این خوک های اروپایی و آمریکایی بردارند و با ترفندهایی که دارند از جمله قطع روابط اقتصادیُ سیاسی و اجتماعی آنان را زمین گیر کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد