شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

روز تولد من بود که من هم نمی دانستم

همین سایپا جان را می گویم

ده اسفند آمد و رفت که من هم نمی دانستم

روز تولد من بود که من هم نمی دانستم

خدای پدرشان را بیامرزد

و خروارها خروار بر اموالشان اضافه شود

و خروارها خروار صلوات بر امواتشان که در خروارها خروار خاک آرمیده اند

که مرا با تاریخ تولدم آشنا کردند

همین سایپا جان را می گویم

که فرت و فرت ماشین بیرون می دهد و فرت و فرت غیر استاندارد هم هست

و فرت و فرت مردم می خرند و فرت و فرت از بوق سگ یا سحر جلوی درش صف کشیده اند و داد و بیداد از ماشینی که خریده اند

باز هم خدای پدرشان را بیامرزد

که مرا با تاریخ تولدم آشنا کردند

اصلاً همین سایپا جان را می گویم

که روز تولدم که خودم هم یادم نبود به من پیامک داده اند و تبریک گفته اند

اصلاً خودم هم نمی دانستم

اصلاً همسرم هم فراموش کرده بود

اصلاً بچه هام که هیچ

دوستانم هم از این موضوع بی خبر بودند

فقط سایپا جان عزیز فراموشم نکرد

اگر چه ماشینش را بار ها و بارها شکوه داشتم و گله کردم

اما آنها روزم را به من تبریک گفتند

شاید در اینجور مسائل دست اروپائیان را هم از پشت بسته اند

اما در کیفیت محصولشان
 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد