شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

شهدای میگون به ترتیب تاریخ شهادت

 شهدای میگون به ترتیب تاریخ شهادت

 

(از راست به چپ) شهیدرمضان سلیمان میگونی - شهید احمد رجبی - شهیدحمزه کربلایی  

محمدی - شهید یونس کیارستمی - شهید سید فاضل میراسماعیلی -شهید اسماعیل کیارستمی -شهید نعمت اله خوشه ای - شهیدعلی اکبر سالارکیا -شهید سید حسین میر محمد میگونی -  شهیدسید اسماعیل میر اسماعیلی -  شهیدرضا فهندژ سعدی - شهیدناصر صداقت  

طلب - شهیدعلیرضا کربلایی علیخانی - شهیدنبی اله عزیزی هراتی - شهید فرهاد کربلایی محمدی - شهیدسعید کربلایی علیخانی - شهیدداود حسنی -  شهیدمسلم سلیمان میگونی - شهیدحمیدرضا ایوب میگونی -  شهیدرامین رجبی نیا - شهیدنبی اله لواسانی - شهید غلامعلی محمدی شاهرخ آبادی -  شهیدعباس قربانی - شهید سید باقر میر اسماعیلی -  شهیدمحمد حسن(مسعود) رضایی - شهید امیر کربلایی محمدی -  شهیدنجفقلی سلیمانی - شهید بهروز گشتاسبی - شهید رحمت رجبیان - شهید سید جواد میر محمد میگونی - شهید مرتضی رجب بلوکات - شهید ولی اله ایوبی - شهید حسن کربلایی محمدی - شهید جلیل حیدری نوری -  شهیدمحمد علی ایوب میگونی

نظرات 3 + ارسال نظر
نبی الله محمد صالحی یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:52 http://darbandsar88.blgfa.com

با سلام

استفاده کردم امیدوارم که در تمام مدت حیات موفق باشی ما مدیون شهداهستیم
من بچه دربندسر هستم و برای شهدای دربندسر شروع کردم به نوشتن زندگی نامه
شهدا امید وارم خداوند به تمام کسانی که در این راه هستند موفق باشند

حامد جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:35

سلام آقا سعید

امیدوارم حالتان خوب باشد

کارتان زیبا و پسندیده است، امیدوارم مقبول درگاه حق باشد

در پناه حق

حامد پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:36

یاد باد آن روزگاران..

کاش می شد شماره تلفنت را به من می دادی تا با شما تماس برقرار کنم. قبل از انتشار کتاب گذری بر تاریخ و جغرافیای شهرک سعدی شیراز تمامی مطالب به صورت زنده در وبلاگ اینجانب بود تا تمامی کسانی که نظراتی پیرامون محله ی سعدی دارند اظهار نظر کنند و موارد قابل اصلاح تکمیل شود. بعد از چاپ کتاب فوق تمامی نوشتار و عکس های این مجموعه از وبلاگ حذف شد تا مردم به کتاب مراجعه کنند. به همین منظور نوشتار حذف شد. اگر شما مواردی را می خواهید حضوراً خدمت برسم تا با هم گپ و گفتگویی داشته باشیم. اگر عکسی که مربوط به حاج حسین احمدی می خواهید دختر آن مرحوم قبلا از من دریافت کرد و می توانید از ایشان بگیرید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد