شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

در سوگ یکمین سالگرد مرجع تقلید شیعیان آیت الله محمد تقی بهجت

در سوگ یکمین سالگرد مرجع تقلید شیعیان آیت الله محمد تقی بهجت

گفتم او مردی از تبار فومن بود.

گفت: که چه؟ خیلی ها فومنی هستند.

گفتم او در کربلا و نجف از نظر اخلاقی و علمی بهره ها گرفت.

گفت: خیلی ها بهره ها گرفتند.

گفتم او از اساتیدی همچون آیت الله حاج شیخ محمد حسین اصفهانی غروی مشهور به کمپانی، آیت الله میرزا کاظم شیرازی، آیت الله حاج آقا حسین طباطبایی بروجردی، آیت الله سید محمد حجت کوه کمره ای، حاج آقا قاضی طباطبایی آیت الله بروجردی آیت الله گلپایگانی، آیت الله داماد و امام خمینی(ره) درسها گرفت.

گفت: خیلی ها شاگرد بودند.

گفتم تاکید امام خمینی(ره) بر این بود که ایشان درس اخلاق بدهند.

گفت: خیلی ها درس اخلاق می دادند.

گفتم : درس نظری از یک طرف، ایشان درس عملی هم می دادند.

گفت: شاید...

گفتم : مادیات برایش بی ارزش بود. پایین و بالای مجلس برایش یکسان بود.

گفتم: مورد تایید ولی امر مسلمین حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بود.

گفت: نمی دانستم.

گفتم: تا خدا را نمی دید پرستش نمی کرد.

ایمان در جانش رسوخ کرده بود.

او از حق الیقین به علم الیقین و عین الیقین رسیده بود.

دیگر چیزی نگفت و مات و مبهوت ماند. 

------------------------------- 

  

                                   

-------------------------------

یکمین سالگرد فقیه و مجتهد عصر انقلاب حضرت آیت الله العظمی محمد تقی بهجت را به پیشگاه ولی عصر امام زمان(عج) و نایب برحقش مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای تسلیت عرض می نماییم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد