شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

پیام در گذشت مرحوم حیاتی توسط استاندار فارس

 

 

استاندار فارس:
خاطره خدمات صادقانه مرحوم حیاتی برای همیشه باقی خواهد ماند

 


خبرگزاری دانشجویان ایران - فارس 


روح الله احمدزاده استاندار فارس با صدور پیامی، درگذشت ناگهانی مرحوم محمدعلی حیاتی نماینده فقید مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا از شیراز متن این پیام تسلیت که خطاب به خانواده آن مرحوم صادر شده بدین شرح است:

خبر درگذشت جناب آقای حیاتی نماینده ولایتمدار، اصولگرا، خدوم و جهادگر مردم شریف شهرستان های مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی موجب تأثر و تألم اینجانب شد؛ ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی، از درگاه پروردگار متعال، رحمت واسعه الهی برای آن مرحوم و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان محترم ایشان را مسئلت می نمایم.
رجاء واثق دارم خاطره خدمات صادقانه و تلاش های دلسوزانه آن مرحوم در یاد و خاطره مردم قدرشناس شهرستان های لامرد و مهر و دیگر نقاط استان پهناور فارس برای همیشه باقی خواهد ماند. 

--------------------------------- 

خبرگزاری دانشجویان ایران - فارس 

محمد علی حیاتی نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی درگذشت.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، «محمد علی حیاتی» نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات شب گذشته بر اثر عارضه قلبی در تهران درگذشت.
محمد علی حیاتی 56 ساله که پیش از این در سمت مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و ریاست شورای شهر لامرد خدمت کرده است، به نمایندگی از مردم لامرد راهی مجلس هفتم و هشتم شد.
حیاتی مدیر مسؤول و صاحب امتیاز روزنامه سبحان با گستره توزیع استان فارس و جنوب کشور نیز بود که از سال 80 تاکنون منتشر می‌شود.
خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس درگذشت محمدعلی حیاتی را تسلیت گفت. 

-----------------------------------

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد