شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

پرستش

خدایا ، تو را تا  نبینم ، پرستش نمی کنم

خدایا ،رد پایت هیچ ، تا پاهایت را نبینم پرستش محال است

خدایا ،از این بنده ات نخواه که کر و کور  و لال سر به سجده برم

خدایا ،زر پرستان زر را دیده اند و به ارزش آن پی برده اند ، زور پرستان میوه ظلم را چشیده اند ،تزویر کاران تمام اهدافشان را در آن می بینند ، با همه این احوال من تو را می بینم ،در روشن ترین ساعات روز و در تاریکترین شبها

خدایا ،من تو را در شبنم می بینم ، که به گل لطافت می دهد

خدایا ، من تو را در آب می بینم که به هستی ، هستی می بخشد

خدایا ،

         می گویند ،

                       می توان تو را در گل سرخ دید

                                       اما من ،

                                                 در همه گلها تو را می بینم .

نظرات 1 + ارسال نظر
نبی الله محمد صالحی یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 15:32

با سلام

بسیار عالی استفاده کردم التماس دعای خیر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد