شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

تنها ترین عاشق

 تنها ترین عاشق

عشق در روز دیده و در شب تعریف می شود . 

در روشنایی تثبیت و در تاریکی حل می شود . 

به چه زبانی باید گفت ؟ در کجا باید فریاد زد ؟  

با کدام چاقو و قمه و قداره و شمشیر وتیر و تفنگ باید فهماند ؟ 

آی مردم بدانید ، من عاشق ترین عاشقان روی زمین هستم . 

دست راستم فرهاد و دست چپم مجنون .  

در بیا بان گام بر می دارم و در کوه با تیشه در پی عشقم ، که نا گاه فریادی می شنوم در شب ، که بخوان ! تمام وجودم در آن تنها یی به لرزه در می آید. 

گفتم که خواب می بینم . صدا و صدا و صدا همواره می گوید بخوان . 

من که بلد نیستم عشق را بخوانم .اما این عشق خواندنی است .خوا ندنی تر از هر رمان شیرین .خواندنی تر از هر شعر زیبا .

در طول تاریخ افرادی بودند که بخوانند ، اگر چه خواندن هم نمی دانستند . ابراهیم ،نوح ،عیسی ، موسی ومحمد (ص) اینگونه بودند .آنها عشق را خواندند و شهدا در تمام طول تاریخ معنا کردند .

نظرات 1 + ارسال نظر
نبی الله محمد صالحی یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 15:18

با سلام خیلی خوب بود استفاده کردم موفق باشی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد